به سوی او

به سوی او
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

جلسه چهل و پنجم

سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۵:۱۱ ب.ظ

 

🌻دلیل شک در وجود خداوند

 حالا اینهایی که شک می کنند، پس دلیلش چی هست؟

🌱یا اینکه خدا را درست نشناختند🌱

💠خدا درست معرفی نشده؛ من قبول دارم، من به بعضی هایشان حق می دهم؛

🌹کسانی که آمدند خدا شناسی را از لا به لای متون مثلا اعتقادی بعضی از فرق مسلمانان یا بعضی از فرق دیگر مثل مثلا مسیح یا یهود،

 خیلی از متون دینی است برای معرفی خدا یک خدایی را معرفی کرده به بشریت، عجیب غریب.🤔🤔🤔

💠 خدای تورات که می دانید، خدایی است که می آید زمین با یعقوب کشتی می گیرد و یعقوب هم پشتش را می زند زمین! 😄😄😄
توی تورات اینها هست دیگه!

🌹بعد خدا می گوید بلند شو از روی من خیلی سنگینی، دارم خفه می شوم، یعقوب می گوید که بلند نمی شوم تا به من دوازده تا پسر بدهی؛ بعد خدا بهش می گوید باشه من دوازده تا پسر بهت می دم. این خدای تورات است😂😂😂

🌹خدای مسیحی ها که توی انجیل است می آید می نشیند سر سفره شراب با عیسی شراب می خورند؛ 😳😳😳

این هم خدای مسیحی ها.

💠 من هم باشم یک همچین خدای را نمی پذیرم. این خدایی که تو محدودش کردی، جسمش کردی! خدا را درست تعریف کن؛ خدا باید طوری تعریف بشود که بی نهایت بودنش،
 اصلا، وقتی گفتی خدا وجود بی نهایت است، هیچ کافری نیست که بگوید نه، کافر هم می داند که وجود بی نهایت هست.

💐چون عقل هر انسانی می گوید، وجود بی نهایت هست. عقل گواهی می دهد، عقل دارد فریاد می زند وجود بی نهایت

  • عاشق ستاره

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی