به سوی او

به سوی او
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

جلسه بیست و چهارم

جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۵۹ ب.ظ

🌻د:
رویاهای صادقه

💐ولی خواب برای همه انسان ها پیش می آید. همه انسان ها برایشان اتفاق افتاده، یا آنها که اتفاق نیافتاده بعدا اتفاق خواهد افتاد، که ماجرایی را در خواب می بینند بعد وقتی بیدار می شوند، عین همان ماجرا در زندگیشان بعد از یک روز، دو روز، یک ماه، یک سال، اتفاق افتاده.

💠همه اکثرا این را دیدند، کسی نیست که تقریبا یا کم هستند کسانی که ندیده باشند یک همچین وقایعی را. شده انسان یک حادثه ای را در خواب می بیند و این حجت خدا است؛

🌹 در کلام معصومین علیهم السلام هست که این اتفاق را خدا اراده کرده که در وجود انسان بیفتد،

💐چون انبیاء علیهم السلام وقتی می آمدند مردم را دعوت می کردند، می گفتند که دل به این عالم نبندید، عوالم دیگری وجود دارد که شما درآن عوالم دیگر میروید و به مقصود می رسید و آنجاست که تمام خواسته های شما برآورده می شود؛

💠 اینها می گفتند: کدام عالم؟ کی دیده، کی شنیده، ما که غیر از این عالم، عالم دیگر ندیده ایم؛

🌱انبیاء وقتی به خدا شکایت کردند، خداوند متعال از آن وقت به بعد اراده فرمود که انسان ها خواب ببینند.🌱

🌹بله خواب چند نوع است. آن خوابی که الان مَد نظر ماست و خدا اراده کرد که این خواب را ببینند، رویاهای صادقه است، و الا بشر از زمانی که خلق شده خواب می دیده.

💠 خواب بخشیش در واقع تجسم افکار روزانه انسان است، اما یک خواب هایی است رویاهای صادقه که شما ماجرایی را می بینید، بعد اتفاق می افتد؛ این ماجرا را قبل از اینکه اتفاق بیفتد، دیدی!
 این یعنی چی؟ یعنی شما فراتر از زمان حرکت کرده اید! و اینکه شما فراتر از زمان حرکت کردی، یعنی چی؟ یعنی یک عالمی باید باشد که فرا زمانی باشد.

🌱 و عالم فرا زمانی همان عالم ملکوت است؛🌱

🌹 این خودش اثبات می کند، عالم فرا زمان وجود دارد، اگر وجود نداشت من چرا این اتفاق را قبل از افتادنش دیدم؟ ! فراتر از زمان حرکت کردم دیگه!

  • عاشق ستاره

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی